Ruszyła nowa kampania marketingowo-edukacyjna Nationale-Nederlanden. Jej celem jest uświadomienie rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne elementy dziecięcej rzeczywistości. Oprócz spotów w ramach kampanii udostępniona zostanie seria materiałów poradnikowych dla rodziców, między innymi z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

– Celem najnowszej kampanii jest pokazanie, że dziecięca energia jest często nie do poskromienia. Rodzice powinni być więc uważni i mieć oko na swoje dzieci. Co jednak, gdy nie damy rady skontrolować ich kreatywnych pomysłów? Wtedy warto być odpowiednio przygotowanym na wypadek niespodziewanych zdarzeń – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, w którym ubezpieczyciel zwraca uwagę rodzicom na to, co ich dzieci mogą robić w czasie wolnym. Bohaterem reklamy jest chłopiec, który opowiada wprost, sowimi słowami czym jest ubezpieczenie. Jego postrzeganie świata ubezpieczeń opiera się na tym jak przedstawili mu go rodzice, którzy starają się wyjaśniać pojęcia tak trudne i abstrakcyjne, jak właśnie ubezpieczenia. Aby być dobrze zrozumianym posługują się przykładami, bliskimi ich synowi. Bohater spotu postrzega więc ubezpieczenie w bardzo prosty sposób i bezpośrednio to komunikuje – jeśli przydarzy mu się coś nieprzewidzianego, ubezpieczenie może pomóc jemu i jego rodzicom w powrocie do zdrowia.

Spot telewizyjny będzie emitowany m.in. w TVN i Polsacie, oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie (m.in. Onet, WP, Allegro). Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, zaś planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe MEC i Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca kwietnia.

 

Oprócz serii filmików instruktażowych przygotowanych przez Nationale-Nederlanden i Mikołaj Łaskiego, w swojej kampanii ubezpieczyciel wykorzysta także bestsellerowy poradnik autorstwa ratownika: „Pierwsza pomoc dla dzieci i niemowląt”. Materiały edukacyjne o tym jak postępować w przypadku dziecięcych wypadków dystrybuowane będą w kanałach własnych Nationale-Nederlanden.

Link do cyklu „Pierwsza Pomoc”: https://www.youtube.com/watch?v=Nf8YfTbepHU&feature=youtu.be

Źródło: materiały prasowe.