Znany polski piosenkarz Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii Credit Agricole. Bank będzie również partnerem niektórych jego działań artystycznych, o czym Podsiadło ma niebawem sam poinformować.

Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do działalności artystycznej. Pojawi się również przed kamerą – na początku kwietnia wystąpi w kampanii Credit Agricole. Wejdzie w świat bankowy i będzie mówił o tym, czego od banku oczekuje.

– Kampania jest pierwszym etapem naszej współpracy z Dawidem Podsiadło. Na początek, od kwietnia, tego znanego i lubianego artystę będzie można oglądać w kilku różnych spotach telewizyjnych. Dla internautów przygotowaliśmy dodatkowe niespodzianki ze szczególnie dużą dawką humoru. Nie zdradzając na razie szczegółów zapraszamy do śledzenia naszych reklam w Internecie, szczególnie w serwisie YouTube – zachęca Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. – Nasza współpraca będzie miała swoją kontynuację w kolejnych miesiącach i nie będzie się ograniczać tylko do kampanii reklamowej. Jest nam ogromnie miło, że będziemy mogli również wspierać działalność artystyczną Dawida.

Kampania reklamowa startuje 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Będzie emitowana w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie i na nośnikach outdorowych.

Dawid Podsiadło jest kolejną gwiazdą współpracującą z Credit Agricole w Polsce. Wcześniej w kampaniach brały udział między innymi aktorki: Juliette Binoche i Karolina Gruszka.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media. Za działania w Internecie odpowiadają agencje: Cube Group i Performics.

Źródło: materiały prasowe.