Polska firma Brand 24, która dostarcza oprogramowanie analityczne, służące do monitorowania treści w Internecie wprowadziła nową usługę – live customer testimonials, czyli widżet z rekomendacjami od klientów.

Nowa funkcja, dostępna w Brand24 pozwala automatycznie pobierać rekomendacje klientów z Internetu, dotyczące produktu lub usługi i umieszczać je na stronie internetowej. Aplikacja pobiera opinie znalezione m.in. w Google, na Facebooku, czy Twitterze, a następnie pozwala wyświetlać je na stronie internetowej produktu lub usług.


Badania wykazują, że umieszczenie rekomendacji klientów na naszej stronie internetowej ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Psychologicznym i społecznym zjawiskiem stojącym za skutecznością rekomendacji klientów jest społeczny dowód słuszności. Zjawisko to polega na dokonywaniu wyborów w oparciu o wybory dokonane przez większość grupy – wskazuje Brand24 na swojej stronie internetowej.


Brand 24 jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand 24 służącego do monitorowania treści w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter, na blogach, forach oraz w serwisach informacyjnych. Niedawno spółka zadebiutowała na rynku NewConnect GPW.