To już 3. edycja całodziennego Hackatonu, organizowanego przez firmę LiveChat we Wrocławiu. Tym razem organizatorzy zachęcają uczestników do stworzenia rozwiązania komunikacji biznesowej na miarę 2028 roku.

Wydarzenie odbędzie się 24 marca, od godz. 9, w nowej siedzibie firmy, przy ulicy Zwycięskiej 47 we Wrocławiu.

 


Zadanie, które dla uczestników Hack&Talk przygotowali twórcy LiveChat to zaprojektowanie rozwiązania, które zmieni wymiar dotychczasowej komunikacji biznesowej.
Przygotowując się do wydarzenia, warto zatem zastanowić się nad tym, jak za dekadę rozwinie się komunikacja firm z klientami, z jakich nowych kanałów kontaktu będziemy korzystać i w jaki sposób będą one połączone między sobą, ale też z tymi, których używamy obecnie.
Hack&Talk potrwa 12 godzin. Rejestracja na wydarzenie trwa do 21 marca, link do zapisów znajduje się tutaj: https://hackandtalk.io/

Już od 15 lat dostarczamy firmom technologię, która usprawnia ich kontakt z klientami. Jako twórcy oprogramowania live chat, chcemy także tworzyć przyszłość tej formy komunikacji. Stąd pomysł zadania na przygotowanie aplikacji, która być może za dekadę zastąpi kanały, z których korzystamy dzisiaj – mówi Szymon Klimczak, CMO LiveChata

Hack&Talk to sprawdzian nie tylko dla umiejętności technicznych uczestników, ale także ich pomysłowości. Zależy nam, by projekty konkretnie pokazywały wizję twórców na to, jak w przyszłości konsumenci będą kontaktować się z markami – dodaje.

Uczestnicy mogą sami wybrać język programowania, w którym przygotują swój projekt, ważne by wspierał on WebSockety (np. node.js, Go, PHP, Python, Java, or C#).

Dla twórców zwycięskich projektów, LiveChat przygotował nagrody pieniężne. Pula nagród to w sumie 10 500 PLN, I miejsce – po 2000 PLN dla każdego z członków zwycięskiego zespołu, II miejsce po 1000 PLN, a za III miejsce po 500 PLN dla każdej osoby z zespołu.

Wydarzenie odbędzie się w nowej siedzibie firmy, przy ulicy Zwycięskiej 47 we Wrocławiu. W czasie Hack&Talk będzie można także porozmawiać z pracownikami firmy, którzy na co dzień tworzą jeden z najpopularniejszych kanałów w komunikacji online.